Vogeltjesrace 2023 – Tweede editie – Gratis toegang!

Na het succes in 2015 organiseren de Wereldwinkel Zoetermeer, Round Table 114 en Lionsclub De Meerbloem voor de tweede keer de Vogeltjesrace op zaterdag 30 september van 14:00 tot 18:00 uur.

De race zal plaatsvinden op de Buurtvaart naast het CKC en Parkeerplaats Osylaan. De vogeltjes worden verkocht als lootjes. De genummerde vogeltjes worden in de Buurtvaart te water gelaten en vanaf daar gaat de wedstrijd van start. De vogeltjes die als eerste de finish overkomen leveren mooie prijzen op, gesponsord vanuit de middenstand van de Dorpsstraat. De opbrengst van de verkoop van de vogeltjes gaat volledig het goede doel.

Naast een ludieke vogeltjesrace is er live muziek van Liveband Small Talk en zijn er veel kinderactiviteiten en kramen met duurzame producten uit de regio. Daarbij wordt de inwendige mens niet vergeten. Ook zijn er demonstraties van verschillende vrijwilligersorganisaties zoals o.a. de vrijwillige brandweer.

Voor aanvullende informatie volg ons op facebook of via www.vogeltjesrace.nl