Sponsoren

Zonder sponsoren kunnen wij geen rally organiseren en een goed doel ondersteunen. Voor 2021 hebben wij de volgende organisaties en bedrijven bereid gevonden onze Lions Fun(d) Drive Kaartleesrally te sponseren…..

De Rally sponsoren……ja graag!

Wij zijn hard op zoek naar sponsoren voor onze kaartleesrally. Een bijdrage leveren kan op twee manieren. U kunt meedoen. Schrijf u dus in via deze website maar u kunt ook als sponsor optreden. Vraag het informatiepakket voor sponsoren aan via lionskaartleesrally@gmail.com. De rallycommissie neemt graag contact met u op. Dank voor uw geweldige steun.

Uiteraard kunt u ook spontaan een bijdrage overmaken  naar IBAN NL23 ABNA 0522 7600 15 t.n.v. Lionsclub Zoetermeer De Meerbloem en onder vermelding van bijdrage goed doel rally en uw emailadres.