Kerstactie 2021

Heerlijke huisgemaakte Quiche voor de Kerst

In december konden heerlijke huisgemaakte Quiches worden besteld bij De Meerbloem. Goed gevulde Quiche met room ei-vulling en roomboter quichedeeg. We maakten twee varianten, te weten:

De Quiches wogen 750-800 gram per stuk . Ze werden gemaakt door RAS Catering  in opdracht van Lionsclub De Meerbloem Zoetermeer.  De kosten bedroegen €12,50 per quiche waarvan €4,- naar een goed doel ging. Heerlijk als gebak, maar ook als lunch of avondeten een aanrader! Vers gemaakt dus is ook nog goed in te vriezen, en door de leden van De Meerbloem persoonlijk thuisbezorgd.

De opbrengst van deze actie ging naar Stichting Droomland Zoetermeer. Stichting Droomland is een opgezette woonvoorziening, waar 11 mensen samenwonen, elk in hun eigen appartement en waarbij de bewoners voldoende begeleiding en zorg ontvangen in hun dagelijkse leven, waardoor zij veilig en beschermd kunnen wonen. Door de aangeboden begeleiding en dagelijkse zorg, kunnen de bewoners proberen een zo zelfstandig mogelijk leven te leiden binnen de mogelijkheden van hun handicap en blijven zo zoveel mogelijk de regie houden over hun directe leefomgeving.